-GÅVA-

Ja nu är de tiden som börja Nalkas att Tänka på Julklappar, och till sina nära och kära och ge Bort en fin Gåva när de något speciellt.

Att utforma en personlig FOTOBOK att ge bort till sina Nära och Kära, en fin bok med bilder på barnen lite text och fina härliga bilder på Stunder som man fånga med kameran som är extra speceillet vore ju verkligen en kanon idé att ha i Fotoboken.
Eller varför inte göra en fin FOTOBOK om Dop, vigsel, förlovningen, en mysig resa som är EXTRA värd att minnas, konfiramtionen, Studenten m.m.
Att göra en Personlig Fotobok innebär att du helt enkelt få utforma den presic som du vill med både Bilder och text, vilket gö att boken kan bli extra rolig att ge bort.
Jag ska absolute göra en fin Fotobok och den ska jag göra på mina älskade Prinsar och troligtvis så ska jag ge bort den. Till vem tänker jag inte tala om för de är många som läser min blogg bland familj och vänner.


Så ta Chansen du med och gö en  fin GÅVA och ge bort till Någon du Tycker om EXTRA Mycke eller varför inte till dej själv.. :)

Detta erbjudande finns hos Fuji och är för ALLA dom ha Blogg/hemsida-Man kan få en Fotobok GRATIS.
Du kan läsa mer om detta Erbjudanade HÄR!
De enda kravet för att gå utforma din egen personliga FOTOBOK är att skriva ett inlägg i din blogg på 100ord och Publicera i din blogg inlägget ska innehålla om Fotoboken.

Så Chansa du med och utforma en fin personlig Gåva.

Ange att du blive rykterad av:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0