Vilken natt

Melwin lägger sej Mellan 19-19.30 varje dag.
Äter 330ml välling och somna på 2 röda när man lägger ner honom.

Vi ha som kvälls rutin att VARJE kväll innan nattningen så ska han få bada minst 30 min för att han ska koppla av och mys innan nattningen.
Sedan smörjer vi in honom, borsta tänderna, sätter på en REN pyjamas och sedan gö vi vällingen och gå till hans rum för att äta vällingen.
Jag lägger han i SIN spjällsängen när vällingen är upp äten och där somna han på en gång.

Men nu några nätter ha han vakna för att han ha tappa tutten, jag gå in och ger han den men tror ni han somna icke, när jag gå ute där ifrån skriker han som kniven sitter i han. 
Jag tog upp han och gosa en stund och la ner han men samma visa hände igen. 
Jag gick ut där ifrån och han skrek ca. 30 min sedan blev han tyst och somna. 
Jag tror han ha blive riktigt tjurig när de gäller natt sovningen.
Så nu är de visa vem de är som bestämmer.

Han somnade om i allafall och sov till 06.30 då va jag NÖJD.


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Trots åldern kommer tidigt =)

2009-01-21 @ 13:00:42
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0