VC

Idag så vaknade jag och efter en stund upptäcker jag att jag är alldeles blå på vadden.
Jag som ALDRIG är blå någonstans.

Jag ringer MVC angående blåmärket, klådan jag ha fått och mina oendliga sammandragningar.
Jag fick verkligen stränga order att ringa VC och träffa en doktor och sedan angående SD så fick jag stränga order att ta de riktigt lugnt.
Jag ska passa på vila inte lyfta för mycke och låta Micke ta en stor del av städningen.
Jag som ha svårt att låta någon annan ta ansvaret för grejer hemma men vi få väl se hur de gå med den saken.

Nu är jag hemma, och ha vare ute och gått för att få värken i ryggen att läta lite, prinsen ha sove när vi va ute och ha nyss slage upp sin vackra blåå ögon..!


På VC gick de bra, de va ingen blodpropp som BM va orolig för utan de vet inte vad de är utan de vill att jag ska hålla koll på de.
JAg fick mer värktabletter mot ryggsmärtan.

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hoppas båmärket försvinner.... & VILA!!!!

2009-01-13 @ 14:56:52
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

Då man som utomstående läser om hur svårt det är för andra att ta det lugnt eller lämna över ansvaret på någon annan kan man tycka att det är "löjligt" och borde vara enklaste saken i världen eftersom det gäller ens barn, barnet i magen..



Men jag VET hur jobbigt det är att måsta ta det lugnt då man inte är van det eller har svårt för det. Även det med att lämna över ansvar till andra.



Men du gör det bra, kämpa på med vilan och be andra om hjälp även om det för dig känns dumt och lataktigt =)

2009-01-13 @ 17:51:49
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0