Vare hos Frissan

Imorse ringde jag BM och rådfråga om färgning och dom tyckte gott jag kunde färga hårtet.
Så jag ringde City Zaxen imorse och fick tid direkt så kl.11.15  skulle jag vara där för både färgning och klippning.
När jag kliver in genom dörren vänder magen på mej ville springa ut blev rädd men efter en stund lugna jag mej.
Jag är fjantig när de gäller ny modigheter.

Dom börja klippa mej och gjorde en frisyr ganska snabbt, och sedan va de färgning som låg på tapeten.
Allt ha gått jätte bra och nöjd är jag.
Vill bara dursch och göra om de lite till min egen frisyr men de få bli imorgon de.. =)
Man vill ju göra på sitt eget sätt.

Hörning är de någon som vet vem som göra könsul i sundsvall.. ?
På Fredag är de dax för Ord.ul för oss, men om dom inte ser könet så ska vi ta reda på de..

Klippningen gick på 280kronor
Och färgningen från 400-550kr berorende på längde.
För mej som ha halv långt hår gick de på 500kr presic så jag betala i slutet 780kronor.
Vilket tycker jag va JÄTTE billigt..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj, jätte bra pris ju!!

Nu vill vi se bild på frillan =)

2009-01-05 @ 18:37:20
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Linda

Visst är dom billiga och bra där?=)

Saknar verkligen att klippa mig där=( har inte hittat någon som är lika bra för det priset här uppe=/

2009-01-05 @ 19:00:44
URL: http://lindaisak.blogg.se/
Postat av: Malean

Härligt att du blev nöjd! :)

2009-01-05 @ 20:31:11
Postat av: -C-

Boka könsul vid vängåvan.



Ludmila Ondrasek. Telnr. 060-172060.

Om jag minns rätt är telefontiden runt 8 på morgonen. Jag kom dock aldrig fram på telefonen utan fick gå dit och plinga på deras porttelefon..



Boka tid snarast. Jag hann aldrig få en tid hos dem innan bebkikade ut =)

2009-01-06 @ 00:04:36
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Mallan

Snacka om kanonpris !!

2009-01-06 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0