Vår eftermiddag

Ja, Melwin ha vare väldigt gnällig ända fram till middagen stod på bordet då släptte allt.
innan ha han verkligen trots mej, ryckt i alla kablar gjort alla hyss man bara kan för att vara 1 år och 3månader.. Hihi så mycke tok han kan redan jag vill inte ens tänka tanken vad som händer om si så där 2år. Och när han börja på dagis.
Jag gnäller inte utan tvärtom barn ska göra MASSA hyss dom ska inte lyssna men ibland bli man ju less men ändå njuter man, svårt att förklara,

Sedan så skulle Micke byta olja på bilen och vi följde med.
Melwin gick runt och gick runt om oss medans Micke byte olja på bilen och gissa vad som händer jo Melwin ramla och far med ansikte rätt ner i snön jag blev rädd och hjärta hoppade ut tror jag.
Trokade bort snön och han verka inte gjort illa sej allt för mycke.
Han är ju lite ostabil på fötterna ännu med alla dessa kläder vinter tid.
Så han ramla ju hela tiden, men de verka gått bra ochde kom några krokodil tårar men sedan så va han uppe igen.

Nu är vi hemma och ha tage oss ett varmt kvälls bad, lillen sover sött för natten och jag ska vila i soffan innan kudden kallar.

Titta vad jag köpte till bebis på Stan i dag.
Stl 56 på Hm




En söt son i pyjamasen innan läggning..
Titta stora blå bulan han fick hos moster Linda igår på kalaset

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh stackarn :( Wilmer är med ostadig ute i snön :p

Gud vilka söta kläder :D Puss

2009-01-19 @ 21:19:15
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0