Ute Lek

Idag fick jag sov morgon till 8 gissa om jag va glad, han åt välling vid 6 tiden sedan så sov vi vidare till 8.
Dock få jag ligga i hans rum på morgon för att han ska somna vidare men jag tror de är tills han vant sej riktigt vid sitt rum.

När vi vakna åt vi frukost och lekte massa inne, sedan vid 10 tiden gick vi ut och lekte i snön som kommit i natt.
Kom in vid 11.45 då va de lunch och sedan sovning.
Jag byggade en snö gubbe åt Melwin och de tyckte han va riktigt roligt ska jag säga, han rev dock den 1 gång men vad gö de vi byggde upp en ny.
Visst kändes de både i fogar, rygg och magen men jag ha ju som sagt va en 1,3års kille som ska aktiveras så jag måste ju anstränga mej lite iallafall.
Sandra ringde och vi surrade ett bra tag i telefon så roligt att prata med dej gumman.
Längta tills vi ska lunch med pojkarna på stan, riktigt mysigt.

Jag ha nyss dammsuge lite här hemma och plocka ihop leksakerna.
Jag är så sugen på någon god lunch men hemma finns inge gott och ut orka jag inte.
Så jag få nog hungra ihjäl.. hihi.

Lite bilder från ute leken.
Nu ska jag surra med jossan på msn..




Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Mysigt =)

2009-01-20 @ 12:47:22
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0