U t m ä r k e l s e

 

Jag ha fått en jätte fin utmärkelse från -C- . Tusen tusen tack för de..

Jag bli rörd av dina fina ord.

-C-: Jag blev jätte glad när jag såg att jag fått en sån fin utmärkelse från dej.
Jag älskar läsa om din vardag tillsammans med B och barnen. B är en jämnd gammald vän till Micke och du är min gamla arbets kamrat.
Jag älskar att se hur du utveckla ert hem och gö fina fö


-Jossan-: En underbar föredetta arbets kompis från donken. Vi ha barn i genensam ålder och vi följs åt nu tillsammans när vi ska ha barn ungefär samtidigt.  Vi följdes åt när vi vänta våra första barn oxå. Jag älskar att läsa om er vardag och vad ni gö på dagarna. Följa din prinsessas goa liv och utveckling. Längta tills jag få följa "BEBIS utveckling".
För dej kan man berätta allt få tips råd och goa idér. Du väg leder mej.
 
-Sandra- De är så roligt att kika in i din blogg den ha en oerhört snygg design och de är roligt att läsa om dej Wille och Daniel.
"Lite mer uppdatering så bli allt kanon bra"



Länka till den ni fått nomineringen av

Länka till de personer ni ger nomineringen till

Tala om för de nominerade att de blivit nominerade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0