Trött och snurrig

Ja de är precis så jag känner mej NU.
Idag ha de vare en dag full med händelser men ändå lugn. Jag känner mej helt yr.
Ha inte blive nån vila och tage de lugn dag idag inte.

Kalaset hos mormor gick kanon bra, hon blev nöjd god mat och trevlig sällskap.

Själv ligger jag med laptoppen i sängen och försöker slappna av men de är svårt.
Mina SD är otroligt ihållande ikväll, så jag vet inte hur jag ska kunna slappna av, men jag försöker verkligen koppla bort dom.

Imorgon är de tänkt jag ska ut och jobba ca 3 timmer men vi få väl se hur SD håller i sej inatt och resten av kvällen.
Ryggen är inte heller i topp men den smärtan tänker man inte lika mycke på eftersom mina SD är så ihållande och gö så ont.
Jag verkligen LÄNGTA till min älskling kommer hem kan ta lite olja på ryggen och ner över rumpan och massera mej.
De gö mej verkligen av slappnad och sedan när han ta lite barnolja och massera över magen försiktigt kan jag verkligen slappna av.
Så mysigt att bli ompysslad.
Skulle jag kliva upp nu som de känns i mitt huvud nu så ramla jag nog ihop och svimma så yr är jag.. :O

Renovering av LGH få ligga en bit bak i listan nu, min hälsa är viktigare och Mickes nacke ha fått en kyss igen så de är nog bäst vi lägger allt med över kurs i ansträngning lite åt sidan.
Vi få väl se hur de bli med allting.
Men de ska göras bli de inte förr bli de mot vårens.

Titta så här fint vill jag ha de hemmma hos oss.. Vitt Vitt Vitt Vitt Vitt Vitt.
Önska någon kunde hjälpa oss och göra de NU men vi vet tyvärr ingen..

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hade ja inte ammat så hade ja kommit å målat VITT VITT överallt ;) Ja Älskar å måla ! Men inte det lättaste när man inte ska ha småbäbisar uppe i färgen, å samtidigt måste amma hela tiden ;p

2009-01-23 @ 22:59:55
Postat av: Jossan

Ja det är otroligt fint med vitt!!



Men dessvärre fruktansvärt opraktiskt när man har små barn =)



Våra vita tapeter i hallen är full i små fingrar redan och vi har ju bara bott här i 6 mån =P

2009-01-24 @ 09:24:02
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: -C-

Håller med Jossan.



Men det blir ju även vad man gör det till. Har man koll på pennor och andra kladdiga leksaker och tvättar av händerna på barnet direkt efter kladd-lek eller matförtäring så finns ju inget att kladda med. Förutom snorkråkor då förståss =p

2009-01-25 @ 00:58:22
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0