Tisdag förmiddag

Ja vi lekte inne på pluttens rum sedan mumsa vi i oss frukost och bestämde oss för att leka ute och åka pulka.
Men i lekparkerna va de o ploggat och nån pulka backe såg vi inte.
Vi gick ett varv runt krykan och Melwin ha fått gått en massa själv ute.

Vi stannade till ute på vår gård och han fick leka i snön ca 30 min innan vi gick in.
Vi va väl ute 1½timme och lekte.
Melwin ÄLSKAR att leka ute, han kommer trivas som fisken i vattnet när han börja på dagis och få leka med barnen.

Han blev arg när jag de kom mycke bilar och han va tvungen att åka pulka en bit och att han inte fick gå så blev han tokig.
Men sedna när han fick gå igen så blev han snäll som en fil bunke..

Nu ha han ätit lunch och när jag la han på skötis för att klä på hon och byta blöja gissa vem som somnade under på klädningen och blöj byte jo Melwin så trött bli man efter ute lek med mamma..

Nu ska jag surra med Jossan på MSN och kika på nå inrednings sidor efter nå fina väggord att ha i köke och hallen..
Nån som ha nått tips och idér.???






Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

vilken härlig förmiddag ni haft ute. Jag vill ha snö här nere oxå..

2009-01-21 @ 12:58:03
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0