Tack

Vill tacka Cicci, Ellenor, Ida och Mallan för era kommentarer om målning med vägg färg.
Micke och jag ska hjälpas åt är de tänkt men vi få väl se.

Vi ska nog INTE köpa nån dyr märkvärdig färg efter som vi hyr så vill man inte kosta på allt för stora summer pengar på hyres bolagets bostad.
Vi ska väl se om vi kan få tag i nån billig bra vattenbaserad färg att måla med.

Vädra kan man ju göra men inte så mycke när de är vinter så vi få väl se hur vi ska göra.
Melwin rum är viktigaste att fixa i allafall.

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Du ska inte hålla på & måla... Du vet vad bm sagt... VILA =)

2009-01-21 @ 12:59:16
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Mallan

Men då är Rustas färg bra ! Utomhusfärgen är värdelös där, men inne funkar den bra ! Den vi använde på väggarna när vi flyttade in här kostade 219:- för 10 l (sen vet ja inte om dom ja ändrat priset nu)

2009-01-21 @ 20:35:44
Postat av: -C-

Jag håller med ovanående talare =)



Då jag målade O's vägg, bara några dagar innan A föddes så fick jag ONT av det. De där 'upp och ned-dragen' känns i magen. Jag fick SD av dem iaf.



Så viiiila du medan Micke fixar biffen ;D

2009-01-23 @ 00:17:48
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0