Sorryy

Nu ska jag blogga, Jossan ha tjata hela dagen på mej men lusten ha lega långt bak idag.
MEn nu ska jag se om jag få ihop nått.. ;P

Idag ha vi mest tage ne lugnt, mamma ha vare här jag ha hämta ut min mobil som vare på Service och den blev bra.
Bjöd mammi på lunch blev resterna från går dagens middag, pasta och pasta bacon sås.
Hon gillade de. .

Melwin ha vare på sin riktiga tjuriga sida idag.
Allt han inte få göra ha han gjort ändå.
Äte nå bra ha han heller inte vilja gjort så jag vet inte vad de är.

Iefter middag när darling kom hem så berätta jag för han att jag va sugen att teckna abonemang och kirra en ny telefon och sagt och gjort är de fixat nu..
Denna telefon blev de..


Imorgon fyller min mormor år, de ska vi fira hon ska bjuda på rostbiff och potatis sallad de ska bli gott gott.. =)

Nu surra jag med Jossan och Sandra på MSN, Jossan är dum mot mej och säger hon äte på burger king och gissa vem som är sugen till 100% nu då, jo så klart jag..
Faaan för dej gumman att sa de.
Tror jag sno mickes bil och bila till dej och käka på burger king och åker hem igen;P hihi

Men jag få väl boka in en resa åk hälsa på er och vi få käka på burger king tillsammans.
Och barnen få busa av sej, sedan ha du LOVA komma äta god mat med mej och dricka vin, Alkohol fritt så klart..=)

Sandra gumman ringde förut så roligt att du ringer vännen.
Längta till på måndag när vi ska luncha med pojkarna.

Nu är de bäst jag publicera detta inlägg jossan vibba ihjäl mej och tjata skavsår i mina öron.. hihi.. Go vännen.
Sandra och du är helt underbara vänner som man kan lita på i vått och tort..

L- m.familj vi tänker på er dag som natt och ni är helt underbara ni ALLA 4.a
Älskar er..


Tänk vad gott med den sån här, chickens wings och grejer mums..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hehe :-)

2009-01-22 @ 20:21:20
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi tack gumman :)

2009-01-22 @ 20:24:36
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! Och grattis till er också. Ser ju att ni också väntar tillökning =) Kram

2009-01-22 @ 21:23:53
URL: http://acidangel.bloggagratis.
Postat av: -C-

Kika i min blogg. Du har en utmärkelse att hämta ;)

2009-01-22 @ 23:50:45
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0