Söndag




Morgonen börja inte alls bra, vaknade med en smärta i ryggen så jag trodde jag skullle dööö..
Jag klev iallafall upp för att ta hand om lill prinsen,
Jag går till ytterdörren och där ser jag dags tidningen.

Vi gö frulle och sätter oss vid bordet och där läser jag något hemskt.
Jag visste om de sedan ett tag tillbaka men idag då annonsen kom svart på vitt framför mina ögon så kunde jag inte hålla ihop, tårarna rann längst kinderna och Melwin titta på mej.
Jag visade han och han tog tidningen och pussade-sötis.

Mina tankar denna morgon som oftast en stor del av dygnet gör så gå tankarna till underbara L:s familj.
De är hemskt att ni ska bli drabbade på detta vis så orättvisst. Förstår inte er smärta och kommer aldrig göra heller men jag finns här och försöker förstå.

Lillen ha iallafall haft uffa kalas här till morgonen, så de blev en dusch på morgon kvisten.
Sedan så klädde vi påå oss för att åka och leka ute med mamma/mormor och moster ELin.
Vi lekte i lekparken på baksidan där hemma och barnen åkte pulka.
Dom trivs så bra tillsammans.

Vi följde med upp och fikade sedan så rullade Renault hem över för lucnh tajm för liten och sova sött i vagnen på ballis.

Själv sitter jag med städiga sammandragningar och en hårdmage.
Jag ska nog äta några vindruvor och lägga mej på sängen för en vila.

Men när jag ska vila far nog taknarna om L:s familj kan inte släppa dom så är de.

Lite bilder.. .:


      



      

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0