Snälla hjälp mej

Ni som gå till en hår frisör vilken bruka ni gå till ... ?
Vad kosta en vanlig klippning??
Och vad ta dom för att färga håret.. ?

Mitt hår ser ut som en enbusken och behöver en upp piffning.
Håret gö mej vansining varje morgon när jaag vakna för de bli tover och allt.
Ha inte vare till en RIKTIGT frisör på säkert 5år så jag tycker de är dax att göra nått år håret.
De är mamma, mickes mamma och syrran som toppa mitt hår men nu behövs de nå mera.
Vore jätte glad för svar..

De är klippning i första hand jag behöver och färgningen de få vi se hur de bli med den saken.
Ni som va/är med barn ha ni färga håret då.. ?
Kan man färga håret när man är med barn.. ?

SNÄLLA hjälp mej


Kommentarer
Postat av: Linda

Det här med barn och färgning vet jag inte. Men när jag bodde i S-vall brukade jag gå på city zaxen (tror dom stavar så) dom är billiga, 260kr för klippning (sista jag var där), annars brukar det gå på över 300. Och jag blev alltid jättenöjd=)

2009-01-03 @ 19:30:37
URL: http://lindaisak.blogg.se/
Postat av: Malin



En vanlig klippning kostar mellan 400-450 kr på de flesta ställena här i stan och om du ska både klippa och färga för du betala mellan 1000-1200. Det är INTE billigt men ibland måste man få unna sig något :)



2009-01-03 @ 20:01:07
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: sanrda

jag går till salong purple....och du kan färga håret fast du e gravid det gjorde jag med tuvis...

2009-01-03 @ 20:32:40
Postat av: Jossan

Jag klipper mej vanligtvis hos en kompis som jobbar på trudes så jag får ju lite rabbat, men nu när hon är mammaledig betalar jag 420:- för en 45min klippning, och det är väl vad de flesta salonger tar...



Med färgning är du nog uppe i 1000:-...



Är väl bara blekning som inte rekomenderas för gravida, men det är bara för att håret är känsligt och inte för att barnet kan ta skada av det...

2009-01-03 @ 21:29:22
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Jag var hos frisören strax innan jul och klippte mig och slingade håret! jag passade på att fråga om färgning och blekning vid graviditet och hon sa att det inte skulle bli några problem.



Du kan ju alltid tala om för frisören att du är gravid och se vad dem säger!



Klippning och slingning kostade för mig 1000kr

2009-01-03 @ 21:44:02
URL: http://mickaann.blogspot.com
Postat av: Malean

Jag rekomenderar City Zaxen jag med, en klippning kostar under 300kr, färgning 500kr och slingor 150kr. Dessutom är dom snabb och gör ett skit bra jobb!! Hanna är den bästa :) Lycka till!

2009-01-04 @ 13:06:13
Postat av: Mallan

Gå in på www.trudesfrisorer.com Där kan man se priser på vad behandlingarna kostar !

2009-01-05 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0