Sandra och Wille på Besök + musikul

Ja idag så kom Sandra och Wille vid 11, barnen lekte vi vuxna surra.
Sedan va de dax för pojkarna för lite lunch så vi kirra de och mums de gick snabbt ner.
Bytte på små liven och klädde dom för att gå mot stan.

Jag få ju inte gå till och från stan pga. alla mina SD men jag kände idag vill jag måste jag göra någonting för mej själv.
Så jag planerade in med Sandra att gå i lugn takt ner till stan för att gå på musikul med barnen.
De gick skapligt att gå ner men visst kändes de, och irriterad på skit väglaget blev jag allt.
Så moddigt och svårt att dra vagnen va de så uscha.

Vi va lite tidig i stan så vi gick och träffa Sandras mindre syster på Stadium där hon pratiksera och sedan mot P.O.P för att kika på rean.
Hitta massa fint där, så imorgon tror jag ska ner och shoppa ännu mer.
Köpte i allafall en grönmössa att ha till våren men tyvärr va den för liten så ska byta mot större stl imorgon.
Jag köpte en scarf och en bebis mössa oxå men bebis mössan visa jag icke i bloggen.. ;P

Vid 14 gick vi mot Musikul, alltid mysigt att komma dit.
Lite lite folk va de där idag men de är ju olika från gång till gång.
Melwin och Wille fick lite mellis sedan gick vi in och lekte i sång rummet så mysigt.

När sången va slut så gick jag på Ica handla lite och sedan blev du bussen hem.



     



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är de där musik kul för något? Lät spännande :)

2009-01-29 @ 19:43:05
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Linda T

När jag ser dina bilder, så saknar jag verkligen att gå där. Tyckte de har superbra sångstund, både för små och större barn. Passade att gå med båda grabbarna=)



Du måste verkligen börja ta det lugnt, SD är ingen höjdare! Du/ni har ingen möjlighet att du blir sjukskriven och M blir pappaledig? Så du får vila mer tänkte jag? Vet ju exakt vad du går igenom, men jag hade Arvid på dagis på dagarna så jag kunde vila, annars hade det inte alls gått!

2009-01-29 @ 22:07:47
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hejsan. Vart ligger musik kul någonstans? Har inte alls hört om de. :P

2009-01-29 @ 22:33:24
URL: http://ewad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0