Sammadragningar

ÅÅÅÅÅÅÅåå,,, vad ont jag ha i magen den är stenhårt och sammandragningar håller i sej ganska länge..
Ajajja, jag ha vila hela efter middagen åt Middag hos mickes mamma, då passade hon honom medans jag vila på hennes säng.
Sedan ha min goa älskling till sambo tage de mest tunga med gos grabben.
Han är jo otroligt mammig och mysigt min lill plutt han ser att jag ha ont, kommer smeker mej i ansiktet och myser riktigt gosigt med mej.

Tror jag ska ringa min BM angånende sammandragningar imorgon och höra vad hon säger.

imorgon ska vi iallafall på koll av Melwin sedan vi va inlagd på sjukhuset och kolla upp och följa upp han på barnkliniken..

Ne nu ska jag vila en massa och sedan sova tidigt för natten..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

inte bra med sammandragningar... Hoppas du ringt bm....

2009-01-12 @ 12:33:52
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0