Romans

Ja de va de verkligen då hjärtat kom hem från jobbet.
Jag höll på greja i köket så hör jag hur ytterdörren öppnas och jag få stränga order att gå in på Melwins rum och stänga dörren men jag fick ICKE ta med mej Melwin.
SAgt och gjort så gjorde jag de.
När dörren till Melwins rum öppnas så kommer en glad son och pappa och pussa på mej.

De säger åt mej gå in och köket där stå de en stor RÖD vacker ros och ingredienser till dagens middag som inte va in planerad de han hade köpt.
De stod ingredienser till TACOS på bordet en fin ros i sin vas och ett jätte fint kort där de stod massa vackra kärleks ord.

nu ska vi laga middag och mysa med min goa älskling som verkligen gjort att för mej idag. Tack för du finns i mitt liv OVE MICHAEL BJÖRKUDD ingen är som dej så go omtänksam,visst ha du dina stunder men vem ha inte de.
Så mycke du gjort för mej ialla dessa år jag vet inte hur jag ska TACKA dej för allt.
Älskar dej över hela mitt hjärta och mer där till.
Tack för allt och jag hoppas vi ha en evig framtid tillsammans.
Du är väldens bästa pappa till Melwin och de kommer du bli till vår lill kille så ligger i min mage och gro..

Ikväll är mina SD väldigt ihållande och onda jag få verkligen bakslag från min prommis till stan som jag va så TJURIG att jag skulle göra.
Tror jag måste lyssna på människorna runt om mej. :(
Och min BM, hon borde ju veta bättre än mej.
Min fina ros jag fått.

Kommentarer
Postat av: -C-

Lyssna på din kropp ..och gör som den säger. VILA! 'Tjurighet' är otroligt dumt i denna situation =)

2009-01-29 @ 20:17:11
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Vag gulligt av honom! Alltid kul att få blommor :]

2009-01-29 @ 22:47:04
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0