Onsdag

Morgon började tungt, en son som vakna 05.15 är verkligen SKIT trött men VÄGRA sova vidare.
Vi klev upp han åt sin välling men icke somna han om inte, vi fick allt börja leka.
Men leka ville minnsann inte denna lill envisa älskling inte.
Vad en man gjorde så gnällde han, leka gick inte, inte sjunga som han vekrligen ÄLSKAR, inte lyssna på musik, inte bygga puzzel, inte bada, inte måla med kritor, eller finger färg jag provade med allt.

Men jag tog upp han i knä och myste lite och de gick ca 10 min sedan va sammavisa igång igen.
Jag testa för att han skulle vila inne men icke sa nicke de ville han inte heller.

Vid 11 kommer mamma/mormor och Moster Linda dom skulle låna nå pallar till Lindas kalas som ska äga rum på söndag.
DOm stanna på fika och han va på lite bätte humörr..

Men vid 12 va de dax för lunch för sonen och sedan göra oss klar för att gå mot staden.
Jag skulle utträtta ett ärende, lämna in mobil som ha damp och joy sticken inte vill fungera samt jag skulle kika lite på bebis kläder.. :)

Vid 14.45 hade vi tid på BVC för att dom oxå ville träffa oss och höra hur de gått på sjukan imåndags.
Dom tyckte vissa saker va konstiga så de skulle prata med barnklinken vilket känns tipp topp och så vi få några kalrheter i visa saker.

Nu ikväll fick söt vara vakne till 20 få se om han tänker sova längre imorgon hoppas.. :)


Trött son





Lite bilder fårn dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0