Onsdag förmiddag

Idag ska jag och lill grynnet mitt spendera morgon med mycke mys innan jag ska iväg och Melwins barnvakt kommer.
Vi började morgon jätte mysigt han åt sin välling själv jag låg bredvid och smekte han ihåret och sedan läset vi Tummen titta på natten, likadan som Elika ha..=)

Nu ser han på Playhoues Disney medans jag slänger in några ord i bloggen.
Bloggen ha blive lite sido satt de senaste dagarna men jag lova de bli bättre.
Han vare mycke nu senaste dagarna..

Ne nu ska jag och lill grynnet sätta oss på hans rum och leka sedan bli de massa mamma son kärles morgon mys.
De är de bästa som finns. .:)

Jag älskar min lilla gosse oerhört mycke så mycke kärlek som jag ha till detta barn trodde jag man aldrig kunde känna.
Älskar han av hel mitt hjärta och mer där till.


Kommentarer
Postat av: "gammelmormor"

Hej Tesa med familj. Ja idag har jag bara varit ut på en kort promenad för det var ganska så kallt och trist ute. Ni har väl förståss varit ute och promenerat också förstår jag. Vilken tur att lillen i magen hade vuxit som han skulle eftersom han var så liten förra gången. Men dom brukar ta för sig det dom ska ha så det är inget att oroa sig för. Det är bra att Melwin är busig, det ska man vara när man är liten, kan visserligen kännas lite jobbigt ibland med hur tror du det blir med en till liten vildbasare i familjen. Dubbelt så busigt eller?

Vad är det ni ska måla i Melvins rum?

Kram från mormor.

2009-02-04 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0