Nervös

Idag är de dax för UL gud vad jag är nervös, vet inte för vad men ändå.

Men mest är jag nog nervös för besöket hos Obstetiska kliniken där jag ska träffa läkaren angående snitt.
Jag hoppas att allt gå bra, men jag gruva mej för att lämna lilla snutten min vill ha med han över allt men så fungera tyvärr inte vårt fall.
Idag ska han vara ensam med sin farmor för första gången en lång stund jag hoppas de gå lika bra som när han är med sin mormor.
Jag vill att han ska känna sej trygg och inte vara ledsen när jag är borta.


Kommentarer
Postat av: Linda

Varför ska du göra snitt? Nyfiken :)

2009-01-28 @ 09:23:15
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Det kommer gå bra!

2009-01-28 @ 12:02:24
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas allt gick bra idag kram

2009-01-28 @ 15:20:41
Postat av: Fru Evelina

hoppas det går bra!!

är det bestämt att det ska bli snitt?



kram

2009-01-28 @ 15:34:08
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0