Mysig Lördag

Idag ha bloggen haft damp inte alls vela leva de livet jag vill.
Jag ha testa blogg och skapa nytt inlägg men när man skrive så gå de inte publicera och allt försvinner så arg.

Förmiddagen for vi och handla hem lite mat, de va lite tomt både här och där men nu ska vi klara oss nån V fram över.
Vid strax  efter 12 dra älskling M till travet för att gå på V75 på bergsåker.
Jag och lill vännen tog de lugnt och gick ut på en härligt prommis i de fina vinter vädret.
Lillen sov sött i vagnen, när vi kommer hem kommer sötis farmor med ny bakade bullar och rullrån.

Trevligt med sällskap, M kom hem vid 17 tiden och då va middagen klar.
Blev kött potatis och sås.
Mums vad gott de va.

Lill hjärtat Melwin va så trött vid 17 tiden så han gnällde mest vid mat bordet och så, men när vi käka klart hoppade söt och jag i ett varm bad och myste tillsammans.
När han bada kalrt så la vi oss i vår stor säng och läste sedan så blev de en flaska välling och kudden för godis söta Melwin.

Jag och älsklingen ha beställt en massa kläder i stl 86 och lill hjärtat.
Melwin ha ju dragit iväg en hel del på längde och på bredden för den delen.
Så lite nytt måste go få ju.

Nu ha vi nyss spela klart älsklingen M och jag monopol, ritkgit trevligt men jag förlora men de va för att jag klanta mej en hel del.. hahah men vad gö de..
:)
Lite bilder från vår goa match..


       




nu kalla sängen ha sammandragning så ajajaj..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0