Mys lördag

Idag ha vi mys lördag tillsammans hos Nordell-Björkudd..
Riktigt mysigt ha vi de.

Städa och greja med väl behövliga grejer på förmiddagen och nu i eftermiddag ha vi lekt myst och sjungit en hel del.
Vi laga lite go-middag tillsammans, de blev TACOS mums vad gott och mysigt de va.
Lillen åt med oss, och mot slute va han mätt och ville gegga själv vilket han fick och de blev en hel del geggande för honom ska jag säga.
Så mysigt liten pajas jag ha till son.

Efter maten så blev de ett väl behövligt dopp i badkaret för min älskade son, medans micke diska.
Jag passa på att blogga medans sötis bad så några riktigt färska bad bilder kommer.

Ikväll luta de mot att vi ska gå och se ny Wallander, tyävrr kunde inte mamma passa Melwin så vi få se om vi få tag i någon som kan sitta hos honom medans vi är på bio han sover den tiden.
Vi gå nog på 21 bion om vi gå..

Lite pix.
Hm... batterierna dog så jag ladda på bilderna sedan..

Kommentarer
Postat av: ida, isas mamma <3

hoppas ni hittar ngn så ni kan gå på bio, det är så mysigt :) kram

2009-01-17 @ 19:30:19
URL: http://idaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0