Måndag

Idag är de en lugn dag här hemma, så trött är jag.
Vi ha mest lekt och myst till morgonen här.

Vet inte ritkgit vad dagen ha att erbjuda skulle behöva vare på stan och handla present till mormor men vet inte om jag orka.. :(
Men jag tror jag ska gå ner, men jag vet jag inte ska gå så långt men jag orka inte sitta inne få så jävla ont i huvudet.
Sover så dåligt på nätterna drömmer om L- och hennes familj hela tiden jag känner att dom är ledsen och ha de jobbigt.
Jag lider med dom oerhört mycke tänker på dom HELA tiden.
Önska jag kunde lidra deras smärta men jag kan inte vet inte hur jag ska bära mej åt.
Men jag finns till hand om de är nått de är de ÄNDA jag kan göra.

Ne nu är de bäst att klä sej för att trippa mot stan.

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Du ska inte Gå till stan utan ta nu bussen som din Bm sagt =)

2009-01-19 @ 12:49:58
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0