Lördag

Idag så vaknade en morgon pigg son 06.10 en trött mamma klev upp och vi lekte på rummet.
Sedan fick jag ett ryck och börja städa linne skåpet, vinka om alla handdukar, och få lite mer struktur i graderoben.

Sedan så hjälper mitt lill hjärta mej att bära ner grejer i förrådet och hämta upp en ställning med lådor som ska in i melwins garderob.
Sagt och gjort så blev de verkligen kanon bra och fint.

Sedan så börja vi städa, micke gjorde allt som va riktigt jobbigt medans jag gjorde små grejer.
Så nu är de fint här hemma, nu skurade golv, dammtorkat, dammsuget, rent badrum och kök så snäll älsklingen ha jag.

Lill prinsen är fortfarande jätte snorig, stackarn.
Han är så roslig men de gå väl över.


Nu ska jag vila lite medans lillen vilar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0