Hemma

Idag ha vi tage ne lugnt på morgon mina SD ha varit hemska men men.. :O
Jag for iallafall och jobba de ha gått si och så, men jag fick sluta tidgare pga. att dom va så i hållande så jag vet inte vad.
Jag sluta en hel timme tidigare.
Köpte en Latte på Charm och gick runt en stund och kika på barn och bebis kläder innan älsklingen och sonen hämtade mej.
Vi hade tänkt åka på Barnenshus och kika på lite säng kläder och nån mysig snuttis till bebis men jag hade så ont när jag  satte mej i bilen så vi for raka vägen hem och till mickes mamma för att äta.
Nu är vi hos mickes mamma ha ätit god mat, fläskfilé varma grönsaker och pressad potatis.
Mums vad gott de va.
Snart nalkas de efterrätt de bli god äppel paj.

SD håller i sej, jag längta hem till ett varmt bad och massa mys med Melwin som jag sakna oerhört mycke idag.
Tänk vad man kan sakna sina underbara barn då få timmar man är i från dom.

Vill TACKA dej MALLAN för din fina kommentera, Snällt skrivet.

Jossan jo visst bli de väl mycke finger avtryck med mera när de är ljusa väggar när man ha barn men de är sånt man få ta.. ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Var gärna med och tävla på min blogg :)

2009-01-24 @ 17:35:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Nu får du ta & vila!!!!!

2009-01-25 @ 09:23:43
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0