Grattiiis

Idag fyller min älskade lilla syster 19år, de ska vi givetvis fira.
Tänk att du älskade lilla gumman ha blive så stor, kommer ihåg när du sprang runt med Malin Larsson och lekte med baby born dockor din lilla Julia som va din lilla prinssesa och så Pontus som va pappa till henne.
Tokig som du va, du mata dockan bytte blöja skötte den som en riktigt bebis, vi hade dop för dockan hemma för din skulle mamma va präst och din docka fick de fina namnet Julia.
(detta va ju många år sedan men för mej va de som de va igår, vill inte att du ska bli så här stor gumman för mej är du liten och ska leka inte jobba, plugga och träna som du gö nu)

Du ha ju kommit långt i ditt liv hit tills men ändå, jag är så STOLT över att du ha kommit så långt som du gjort i skolan inte många månader kvar nu sedan är du fri gumman du kan börja jobba, skaffa riktigt familj.
Jag vet att du är Lyckling nu som ha din älskade Robin som du bor och lever ihop med och jag hoppas de håller för en evig framtid ni verka ha de mysigt och trevligt ihop.
Du ha även haft mycke mot gångar i ditt liv vännen och jag ha hjälpt dej igenom de så gott jag kunna.
Du ha hunnit blive moster till Min son vilket jag vet du är över lycklig över, nu ska du bli moster igen(om de gå som de ska) till sommaren kanske bli de mitt i din student men så kan de vara.
Vi två ha haft en bra uppväxt trots vi ALDRIG levt med pappa mamma ha vare vår räddning i vårt liv och jag är hennes egivt tacksam för att hon orka vara ensam med två tokiga busiga trotsiga ungar som vi vare.

Jag älskar dej lilla syrran DU ÄR BÄST.


Idag är de din dag och de ska vi givetvis fira med tårta och mycke mys och paket.

Melwin vill träffa sin goa moster nu..!!!


Ett stort grattis lilla gumman på din dag din alldeles speciella dag.


Ja må du leva Ja må du leva Ja må du leva

uti hundrade år.

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS LIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDA på din dag.


// Puss å kram Therese Micke och Melwin



Kommentarer
Postat av: Lindaa

2009-01-18 @ 18:14:30
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Lindaa

gud vad gulligt skrivit therese :) Men vilken himla hemsk bild du har lagt ut :O Ser verkligen ut som en riktig sur puppa där ;P

2009-01-18 @ 18:17:01
URL: http://lindak.bloggagratis.se
Postat av: matilda

vad fint du har skrivit :) <3

2009-01-19 @ 15:36:09
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0