Godkväll

Nu så håller kvällen på att va ta här hemma, lill hjärtat ha flytta tillbaka till sitt rum ikväll och under flytten av sängen och lite små justeringar så gick de jätte bra.
Nattningen gick som väntat super bra, och han somnade tryggt och vackert som allt kvällar-stolt..

När han somna så tog jag tag i att umgås med min kärlek en stund, lite sällskaps spel är alltid roligt.
Vi ha spela monopool och gissa vem som lossa jo jag.. :)

Jag är trött och de värker en hel del i magen, men jag är ganska lugn trots allt ska ju på UL på fredag och de ser vi fram emot.
Lill hjärtat som vara med sin älsklings mormor och mysa med henne medans mamma och pappa är på UL.

Nu kalla kudden för att snusa men misstänker att jag kommer ligga på halv spänn hela natten när han sover i eget rum och ligger och höra om han vakna.
Lä nog springa in och hör så han andas oxå..
Jag är så fjantig då de gäller sånt här.
Vill han ska bo inne hos oss länge men han behöver sova i eget rum för att lära sej de samt är de nyttigt för både han och mej.
Ju längre tiden går tror jag ju svårare är de att lära som sova själv i eget rum.

Satt förut och kika lite på hm.se gissa om jag hitta mycke fint. Hitta jätte fin vår jacka, och mössa till hjärtat så jag tror de bli klicka hem de under veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0