Fredags kvälls besök

Igår kväll va  lilla Älsklingen på travet medans jag och lill skatten va hemma och myste.
Vi fick lite besök under kvällen oxå, Melwin gudmor och hennes son kom direkt efter gudmors arbete.
Alltid trevligt att ses, de spendera sista 30min med Melwin innan han skulle sov kudden.

Melwin lekte och busade med gudmor och hennes son innan läggning.
vi fick och surrade massa skti när gos sov, lilla A spelade tv spel och vi vuxna surrade en massa.
Fika blev de oxå.

Vid 21 vaknade Melwin och skrek vet inte varför men när jag gå in så somnade han på en gång men så fort jag skulle gå ut där ifrån så skrek han igen. 
Jag bestämde mej efter en stund att han skulle få skrika en stund och vet ni vad, tjurig va han allt öfr han skrek ca. 3-4min argt och sedan gick de över till gnäll och sedan blev han tyst de tog ca 1 timme och sedan sov han.
Skönt att han kunde komma till ro själv.

Jag tror att när han vakna så drömmer han nog och gå man in igen pussa och stoppa om och gå ut igen så bli de skrik och sedna efter en kort stund somna han om.
Är man där inne så somna han och vakna om vart annat och sedan vill han leka, han dra nytta av allt.
Lill knoppen.
Vi få se hur kommande kvällar arta sej..

Bilder från igår kommer, men batterierna till kameran ligger på laddning så de kommer mot kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0