Ensam utan kärlek

Idag va de en ovnaligt morgn men ändå en vanligt, lill hjärtat och jag sov till 8-skönt.
vi kliver upp ser inte någon älskling pappa ligga bredvid mej eller någon darling som håller om mej så tomt i sängen va de.
Lill prinsen ropar mamma som alltid på morgonen när vakna, sedan så säger han pappi och fråga efter honom.
Då kom gravid hormonerna fram och tårarna rann.
Jag tog i allafall teelfon och ringde Lundmila direkt som alla säger svårt att komma fram va de allt ,men efter som jag är en telefon trosrist så ringde jag hela tiden och kom äntligen fram 08.10.
Fick prata med Lundmila och berättade om mina sammandragningar/mensvärk och mitt onda i magen och hon ville träffa mej inom kort.
Fick först en tid på fredag kl 13 men då ha vi UL så de passa oss inte alls.
Den 26/1 kl 11.30 är de dax för Lundmila och könsul om vi inte få veta vad de bo för liten kotte inne hos oss på fredag.
De känns bra att  få komma till en speciallist och prata nu.

Vi klev upp plockade lite och sedan gjorde vi oss klar för BVC vi skulle gå dit för att kolla så min älskling gått upp i vikt sedan magsjukan.
Sagt och gjort så ha han de förra gången vägde han 8220gram den 25/11 och nu idag vägde han 9170gram den 7/1 och är 77cm lång.
Mammas stora kille och stolt är jag ska jag säga.

När vi kom hem tog jag tag i snabeln som verkligen beövdes dra över golven, och sedan moppen oxå så nu är de rent och snyggt här hemma.
sandra och wilmer kommer imorgon i ställe efter som vi skulle till BVc så skulle hon komma mitt i pojkarnas sov tid så imorgon vid 10 dyker dom upp. Ska se om jag kan sno ihop nått smarrigt att bjuda på, men vi få se..

Januari är lite fullbokade för oss:
12/1 Är de dax för barnkliniken och kolla Melwins hjärta samt om ena pung kulan ha ramla ner
14/1 Är de BVC doktorn som ska kolla hans hjärta och lite andra saker
26/1 är de Lundmila för mej
28/1 Är de dax för att snacka snitt med obstektiska kliniken..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Ni har verkligen fullt upp :-) Skönt att han gått upp så mycket =)

2009-01-07 @ 13:07:02
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallåj, snubblade in här och har läst din blogg ett tag. Läste att du jobbade liten procent på McD, hur ligger din föräldrapenning då? Har du det lägsta beloppet? Har själv bara jobbat som vikarie och väntar första barnet så är nyfiken.

2009-01-07 @ 14:03:02
Postat av: Linda

Vad bra att han hade gått upp i vikt. Hoppas kontrollerna går bra.



Måste bara få fråga vad vad obstektiska kliniken är? Vet du redan nu att det blir snitt förresten?



Ha det bra!

2009-01-07 @ 19:03:10
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: G

Linda, hon menar nog obstetriska kliniken, här kan du läsa om den grenen av medicin:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Obstetrik

2009-01-07 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0