Bio Mys

Idag fick vi gå på de EFTERLÄNGTADE biomyset.
Den som bromsa de hela är jag i grund och botten, så fjantig och så rädd om min lilla skatt.
Jag är så orolig över att lämna honom, men varje gång jag gjort de ha de ju gått bra men jag är ÄNDÅ rädd orolig och tänker på han hela tiden.

Vi gick i allafall på Wallander den va verkligen kanon bra.
Melwins farmor kom och satt barnvakt medans vi gick på BIO.
En hel mysig kväll tillsammans ha vi haft.

De kommer göras om iframtiden innan bebis kommer och troligtvis bli de någon form av god middag tillsammans då.

Under hela bion längtade jag efter min lillaskatt, jag tänkte på han under hela filmen gick inte att släppa han ur tankarna..

Kommentarer
Postat av: -C-

Ja snuttisarna finns även i blått. 2pack för 79kr på Barnenshus om jag minns rätt =)

2009-01-17 @ 22:48:10
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: josephine *Elikas mamma*

vad härligt att få gå på bio =)

2009-01-19 @ 10:28:28
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0