Bilder från Syrrans kalas

Igår for vi på Kalas Melwin och jag till syrran Micke greja med bilen han.
När vi kommer dit kommer vi in i en sån fin och fräch lgh som Robin själv ha renovera.
En stor heder till dej som slite hårt med den fina lägenheten du och syrran bo i.
Du är oerhört duktig, och fint arbete ha du gjort.

Syrran fick sin presnet från oss och de va ett presentkort på Gina och en ros fick hon så klart.
De kom en hel del folk, min morbror och hans fru samt min mormor, våran pappa, mina andra syskon från timrå och deras mamma.
Robin va givetvis med på hela kalaset.

Syrran fick så fina presenter, av Robin fick hon ett jätte jätte fint halsband i vitguld tror jag de va från guldfynd, av mamma fick hon ett spa som hon önska sej till henne och robin som dom ska gå på Alla Hjärtans dag, av mormor pengar och en riktigt kok bok, av pappa mina syskon från timrå fick hon en digital kamera och av min morbror fick hon sundsvalls spelet.

Syrran hade baka jätte god chocklad muffins och kakor sedan blev de en jätte god tårta.
Linda va jätte nöjd med dagen och de syndes verkligen.

Melwin va som en ängel hela tiden blev ledsen en gång när han sprang in i en dörr karm hos dom och fick en JÄTTE JÄTTE stor bula så nu ha han fått horn oxå.. :P

Lite bilder från dagen
(även bilder från deras fina lgh, visa saker är inte klar men de kommer)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0