Barnmorskan

Idag klockan 13.45 kom Melwins farmor och passade honom medans jag tog bussen mot stan för att åka till BM.
Melwin fick stanna hemma pga. att han är oerhört snorig så han fick busa med farmor i ställe.
De gick bra för dom ensamma.

14.30 hade jag tid hos Bm hon ropa upp mej och vi prata en hel del tillsammans.
Jag berätta om mina sammandragningar, jag fick riktigt stränga order.
Micke ska ta all vecko städning och de tunga när han kan.

Jag SKA vila så fort jag känner någon form av till stymelse till SD och bara ta de lugnt.
Jag ska ta hand om Melwin och leka med honom givetvis men kan jag få avslatning när jag kan så måste jag utnyttja de sa hon.
Jag ha svårt att ta till mej de eftersom Melwin är SÅ mammig och mamma sjuk och mys mammasjuk ofta, men jag måste väl.
Ha fått stränga order oxå att jag inte få gå till och från stan, samt att nå långa prommisar är inte nått för mej för tillfälle när jag ha så ont..
Faaan hur ska jag klara detta, men jag måste för bebisens skull.
Jag måste se till att den må bra.
Vi lyssnade även på dom underbara fina hjärtaljuden vår älsakde son ha och dom låg på 144slag/min.
Lill knoppen.

För min lilla älsklingen som va hemma med sin farmor hade de gått jätte bra, han hade fråga några gånger efter mej och gått till dörren men nå mer va de inte.
När jag kommer hem så kommer en glad älskade son med öppna armar och vill mysa med mej på en gång.
Åååå de värmer i mamma hjärtat då.
Sååå glad och så stolt.
Älskar min lill söta Melwin mer än allt annat på denna jord.
Älskar hans underbara pappa minst lika mycke och vår kommande bebis kille"bubblan" i magen.
Nu bli de fortsätta er Let´s Dance o mysa med min älskling..




Jag är i V 17+ 4dagar












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0