Bakning

Vi ha haft de lite jäktigt till morgonen, mammamormor kom och hälsa på ca 2timmar.
Sedan så gick jag och knopp på Ica för att handla hem nått så jag kan bjuda sandra, Emelie och Wille på nått mumsigt när dom kommer.

Dom dyker nog upp vilken sek som helst.
Jag handla lite grejer så jag kan göra Annanspaj och den är nu ny gräddad och stå på avsvalning för att mumsas sedan..
 

Min BM ringde förut och frågade hur de va och jag berätta om mina sammandragningar/mensvärk och att jag fått vita flytningar i trosorna.
Jag blev till SAGD på hårda ord att jag måste varva ner och tänka mer på mej och bebis i första hand.
Melwin klara sej mycke själv räcker att jag finns för honom och vila när han leker med mera..

Jag ha svårt att kunna ta hand om mej själv vill ge Melwin uppmärksamhet till tusen men bäst att försöka lyda orden.
Få se hur jag lyckas..
Jag få inte heller ta raska snabb promendader heller utan jag ska gå lugnt och stilla och njuta av prommisen..

Ne nu ska jag ta hand om melwin som leker med Tv.n ajajjaj..


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag har aldrig provat annanaspaj, den ser väldigt god ut iaf :)

2009-01-08 @ 12:00:03
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: -C-

Ja de där flytningarna.. Uscha! Dem kommer ju som mest på slutet men dem ökar även under tiden man har mycket sammandragningar.



Under tiden jag hade mycket SD fick jag gå med trosskydd 24h/dygn. Annars läkte det igenom både trosa och byxa. Mööösit. Nä bläääh ;)



Ja, ta det lugnt nu! Tänk på att bebis har MÅNGA veckor kvar i magen.

2009-01-08 @ 21:14:59
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -C-

En sak till.. Håll er ifrån SÄX =)



Vi kunde inte jöka något alls för det slutade med sjukhusbesök. En gång i somras fick jag tom ligga kvar på BB.



Bättre att ta det säkra före det osäkra menar jag =)

2009-01-08 @ 21:17:41
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0