2009

Nu är de ett nytt år vilket är helt ofattbart.
Detta år hoppas vi på ett bra och lyckligt år.

De ända som vare på vår missflytt till sida ha vare Melwin som vare sjuk mycke.
De ha vare jobbigt att se han lida så mycke, men vi hoppas på ett friskt och krytt år iår.
Normala förkyldning och andra normala saker gö oss ingenting men de andra kan vi gärna slippa men kommer de så gö de de men ingenting vi hoppas på. 

Idag ska vi starta de nya året med att fira farmor/svärmor/mamma som fyller 53 år imorgon. Alltså Mickes mamma som fyller år.
Vi ska dit vid 14 tiden och käka tårta, mysigt.

Bebis i magen levde rövare igår på nyårs afton massa fladder och små rörelser kändes så mysigt. "Jag tror de är bebis"

Melwin va för övrigt rädd, somnade vi 7 som vanligt men vid 20.30 vakna han va livrädd och då mena jag verkligen livrädd svetten rann på honom han va verkligen kall svettig.
Jag tog upp och trösta honom han blev något lugnare när han kom till mammas famn men tog ett tag innan han varva ner riktigt.
När han äntligen kom till ro hos mej så börja dom skjuta igen, och gud vad han skrek han ville varken gå till pappa eller farmor till en början men efter en stund gick de även bra.
Men mamma va huvud tryggheten för honom, igår.

Vid 23.30 va han riktigt trött jag testa la ner han i sin säng och där somnade han på en gång.
men vid 23.55 kör bomben igen, alla rakert far åt alla håll och kanter och de va verkligen fint på himlen, jag orade mej för Melwin och satt inne hos han en stund men han va troligt vis så oerhört trött så han sov genom hela 12 slaget.
Tur jag önskade han gott nytt år innan han somna i allafall.

Under kvällen spela Micke (älsklingen), jag och Monica(svärmor) monopool.
Men när jag va som BÄST så vakna Melwin och jag tappa kontrollen så jag lossade hihi.
Men Melwin va viktigare för mej än att spela spel.
Dom fortsatte och Micke spelade ut henne totalt.. hihi

Nu ska jag se om jag få in nå bilder:

Jag vill önska er ALLA en bra start på 2009 och hoppas att ni tänker ha ett lika bra 2009 som vi tänker ha de..
 







Vi skåla in nya året och en nyårs puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0