Vara här & där!!!

Ja så ha våra dagar sett ut sedan vi flytta till matfors mycke ärenden till stan.
Men nu i helgen bli vi bara hemma på byn ska verkligen bli skönt. Få spendera dagarna tillsammans ute och mysa på byn.

Idag ha vi vare i stan och hälsa på barnens farmor i sammaveva som vi va på BVC.
Blev bjudna på kyckling och pommes där mums.. :)

Nu ikväll ha jag stor städa lgh.n och sedan så nu bli de egentid. Känns som de behövs nu..

Bjuder på lite bilder från vår dag..


Noel på väg mot BVC

Jag blogga nere i hamn med Noel i bärselen

Vacker älsklings pappa som ha ont i sin Nacke hoppas du bli kry vi sakna dej i våra aktiviter..

Mamma & Noel myser nere i hamn..



Stolta föräldrar på väg mot sin stora skatt som va hos farmor under tiden vi va på BVC. Noel sover sött i bilen

Noel Knubbis på farmor mat bord..

Farmor och Melwin

En sötnos som leker utan för farmor.. Ser ni vad mager lill hjärtat är i ansiktet.. :(

Jag och Noel i lekparken

Skatten åker rutchkana själv.. Är han inte för söt..?

En glad bus unge som älskar rutchkanan..

En söt snygg prins som gunga..



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Åååååå vad jag älskar  min små prinsar vore de inte för dom så vet inte vad.
Ni fyller verkligen mina dagar med stor kärlek och glädje varje dag.
Ni få mej att lee.
Jag älskar verkligen er mina små troll prinsar.
Ni är mamma allt mammas liv mammas små söta skatter.
Ja, ingen annan mamma kan vara lyckligare än vad jag är så stolt över er och min kärlek till er 2 är oslagbar..
Mamma älskar verkligen er och er underbara pappa som jag hoppas bli frisk snart så han kan del ta i våra aktiviter på dagarna leka med oss och mysa med oss.
Men som pappa er må nu förstår jag att han inte orka. Jag vet ni saknar han men mamma och pappa försöker göra allt för han ska bli kry. Imorgon ska han till doktorn mina älskade barn.
Men mamma finns för er och leker med er.

Mamma älskar er mina små troll älsklingar..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ps. De finns ett inlägg längre ner där de står om BVC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0