Vår Söndag

Idag ha de vare en bra dag trots att de vare söndag.
Förmiddagen lekte barnen och jag ute medans älsklingen vildade upp sej.
Sedan så gick vi hem skattarna mina åt lunch och sedan va de eftermiddags luren.
Då la vi ut vår passat på annons på blocket och den kom ut 12.16 och redan 12.25 ringde första personen.
De ringer säkert sammalagt 15-20 personen på den.
De kom iallafall en kille och kika och han köpte den rätt av. Utan att pruta en enda krona..
Så klockan 15 va bilen såld de kalla jag snabb affär. De gäller att sätta rätt pris och vid rätt tillfälle.
Nu är vi nöjda och glada.

I eftermiddagen ha vi vare i birsta och shoppa overallen till Melwin sedan skulle de handla sista grejerna inför dagis men vi kom för sent.. :(
De få bli en annan dag.

Nu ikväll ha jag vare otroligt duktig tycker jag. Jag tog och gick ut vid 7 då Melwin skulle lägga sej, Micke natta honom.
Jag och Noel tog en rask prommis runt broarna och de va så underbart. MP3.n på hösta nivå och så gick vi.
Nu känner jag mej nyttig så gjort detta.

Nu är jag ny duschad och dricker en kall loka som inhandlades på vägen hem.
Tog ca 40-45min att gå runt.. :)
Nu bli de lång prommis varje dag, hoppas jag klara hålla de. För nu vill jag göra nått åt magen.. :p


Duktig prins

Leker på sitt nya dagis på gården. De gillade han..






Melwins nya overall
STL 90 Från intersport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0