Sjuka barn

Melwin är på bättringsväg, tempen som högst idag ha lega på mellan 38-38,5 som högst..
Så de är ju bra de gå åt rätt håll, att få i ögon salvan gå si och så. Visa gånger gå de jätte bra medan andra är en stor kamp efter som jag ska lägga salvan under ögat i neder kant.. :(

jaja. Pencellinet gå si och så de oxå, de 2 ggr tidgare han fått idag ha de gått bra men ikväll köjdes han och kräktes upp de men vi få väl se hur de gå imorgon.

Lilla Noel håller på bli sjuk, de börja komma varr ur han lilla öga så de är inte alls bra.
Nu är de bara avakta och se ifall vi måste uppsöka läkare imorgon.
Fortsätter de komma varr måste vi nog de.

Lider så med mina älskade små skatter när dom är sjuk så de värker i mamma hjärtat.
Huva..
Mammas små troll ungar ska inte vara sjuka inte.
ÅÅÅÅ vad jag älskade dessa små liv. Önska jag kunde byta plats med dom båda två.



En trött son innan nattningen..:(

En bad kille som verkligen gått ner massa nu när han är sjuk...

En äkta knubbis...

En sötnos som man verkligen smälter för..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0