Mamma, Elin och Linda

igår kom min älskade familj på besök. Melwin bli alltid lika glad. Massa sur och fika.
Barnen åt Lúnch och Melwin prinsen åt så bra. :)

När Melwin sove middag blev de prommis runt stalle kika på hästar och kor de gillade barnen.
Syrran såg sin favvo häst som hon va skötare till då hon red på stallet.
Hon blev så salig igen. Tror även hon blev en knipe rörd.

Hon vill nog börja rida igen tror jag.

igår kväll så bokade min älskling en resa till Kungsbacka på tisdag. Han och mamma ska åka i väg och förhoppnnigsvis gå allting jätte bra.
Men de tror jag vi bli nöjda med.

Älskade underabara Lisa ringde igår kväll och vi surrade på som aldrig förr så mysigt med en prat stund. Du är så underbar som lyssna jämt..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0