Fredag

Ja då va de fredag igen, veckorna springer iväg toka mycke tycker jag.. :(
Jaja, man kan inte göra nått åt de.

I  veckan ha de hänt mycke som en lite kort sammanfatning.
-Micke For till GBG och hämta hem en ny kärra.
-Melwin på sjuket och GLADA besked.. -skönt
-Vi ha fått en ny blandare till köke:D -Fint ingen
-Ha fixa nya taperter till hela lgh, så i mitt på nästa vecka kommer dom. Vi fick dom av bostads bolaget. De gäller ha en stor mun och kunna prata för sej.. :)
-Haft mycke besök
-Vare ensam med mina egna barn över en natt och haft min syster här.
-Vare i birsta bränt himlans massa pengar.. :(


Nu sitter jag vänta på att grann-tanten ska komma och hälsa på, tydligen hade hon shoppa någonting till mina småliv så hon ska komma fika och surra lite.
Barnens farmor känner denna dam i grund och bottten så hon ska komma hit hon med och hälsa på .

Ikväll är jag och mina barn ensam, Micke ska åka in på trav och jag ska bara ta de lugnt.
Ska väl passa på märka lite mera kläder för idag med posten kom avi med massa nya kläder till vår stora ost. Samt lill killen Emins födelsedags present..
Nu ska jag tänd ljus och invänta åvrt besök.. :D

Nu ha jag bestämt vilken overall Melwin ska ha i vinter de bli denna


Denna fast Marin och svart så SNYGG:::!!!!
Min prins kommer bli världens finaste..

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj, var det något fel på bilen ni hade? Vilken sort blev det nu då?

2009-08-21 @ 12:21:52
Postat av: Jossan

Jätte fin =)

2009-08-21 @ 15:34:45
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Jag håller med om att veckorna flyger fram...

2009-08-21 @ 15:57:26
URL: http://www.wwwmammatillelika.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0