Flytt=Blogg torkt

Igår fick vi nycklarna efter MYCKE strul hit och dit.. :(
Men när vi fått dom så inser vi oj de måste skuras hela lgh. De va verkligen äckligt och skitigt så faaaan.. :(
Melwin fick vara i stan hos mamma medans jag, barnens farmor stor städaade hela lgh. Vi skura köket alla luckor, kyl & frys, alla skåp invändigt. Båda badrummen skulle verkligen stor städas. SKura kaklwt, handfat, toaletten golvet ja allt.
Sedan behövde garderoberna trokas ur för i dom va de fullt med hund hår. Ni ska bara veta vad äckligt de va..
Eller hur Lisa, mamma & Monica.... ?

Goa underbara Lisa kom och besökte oss när vi höll på att städa, alltid lika roligta att träffa dom.. :)
Micke körde dit igår, alla kartonger från lgh. Hela förådet, alla blommor, alla kläder. 
Ja så idag är de mesta dels möbler som ska flyttas dit visst de finns ju lite små tjafs kvar men de är sånt man få ta..
De kommer bli kanon bra där borta, speciellt om man bortser från tapetera för dom är inte vacker fy faaan..

jajja. Nu idag gå ju alla möbler från skönmon till Matfors så nu kommer de vara blogg torka på högsta Nivå..
För vi ha inget internet eller dyligt i nya lgh. De kommer troligtvis inte kopplas in förens den 1 sept.

Melwin är iallafall mycke piggare i sin förkyldning, men däremot ha jag så jävla ont i halsen så jag vänta på att VC ska ringa nu. Misstänker halsfluss på mej..

Älskar mina underbara 3 grabbar otroligt mycke ni betyder ALLT.. Ni ha ett leende alla 3 som man verkligen smälter i.
Min kärlek till er är verkligen oslagbar. Ska bli så roligt att flytta tillsammans med er alla 3 och få ordning. Tänk bara när vi fått nya tapeter vad allt kommer bli bra.


Vill börja i allafall tack min underbara mamma för hjälpen igår/inatt med Melwin så han slapp vara med igår när de va så grisigt och djälvigt. Mamma de betyde så mycke att du kunde ha hand om lill skatten medans vi jobbade igår. Han hade de bättre hos er än hos oss mitt i all skit och arbete.

Och sedan vill jag tacka barnens underbara farmor som verkligen hjälpte mej att städa denna lgh och göra den fräch och fin så de gå att flytta in idag. TACK ännu en gång för hjälpen.

Vill även passa på att berömma min älskade sambo som körde alla kartonger till lgh själv, samt kläder och blommor. Sedan körde han och bar förrådet helt ensam oxå.
Älskar dej vännen du är för underbar..
De betyde jätte mycke för oss.

Nu bli de ÄKTA blogg troka hos oss.

Kl 13.45 ska jag på vc och ta halsprov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0