*******

Ja här ha vi haft några dagars blogg uppehåll. De är så mycke runt om oss nu, planering inför dagis och lite annan planering som kommer hända framöver.
De är mycke runt om oss. Micke förkyld ja en hel del är de.

Lite kort om dom närmsta dagarna.

Igår så va vi mest hemma på dagen, sedan så planerade vi in en lite tripp mot H-sand och käka gott sedan blev de besök på leksaks affären och sist men inte minst avslutade vi med att lek i en roligt lekpark.
Melwin uppskattade resan jätte mycke så igår när vi kom hem somnade en liten ost ovaggat.
Jag tog en härligt runda ute med en skön prommis så de va mysigt.


Sötnosen vänta på pappa och Lillebror som skjusa gammel morbror Håkan
                                               


Äkta mamma Prins kärlek. Man kan inte annat än älska denna pojke..

I detta fina underbara leende som min lill älskling sprider runt om oss kan man inte annat än smälta i.
De värme i mamma hjärtat.. :D
Kärleken till dej min lilla älskling är så otroligt stark.:)(L)


En vacker leende sprider även denna goa glad skit i från sej. Mamma smälter verkligen i detta leende. Så söt och så go liten knopp.. :D
Dina mysiga dubbel hackor älskar jag att pussa på och dina mysiga knubbiga små lår.. :)
Åååå Mamma älskar dej min älskade lilla skatt.



Idag ha vi haft super trevligt besök av vår Goa vän Sandra och hennes underbara lilla prins Wille.
Vi gick på Ica köpte en god lunch var sedan trampa vi hem och pojkarna fick busa tillsammans.
Jag kirra korv och mos sedan blev de hoppa i vagnen och snusa snutte och tutte samt träffa John blund ett par timmar drygt.
Vi surrade fika och hade allmänt trevligt.
När små liven vakna och lekt en stund inne drog vi oss ut och gick till lekparken i närheten av oss.
Barnen busa, Noel sov sött i vagnen och vi gjorde som vanligt SURRA.. .hhahha :D

När dom åkte blev de laga mat och sedan drog Micke i väg på trav. Jag och barnen ha vare ensam i kväll.
Vi ha bada myst, läst massa bäcker och haft de jätte härligt bara vi 3. Mamma och barn mys, med massa kärlek så klart.
Nu sover båda små liven sött i sina sängar, Noel vakna väl om någon timme och vill käka men vi få se. Tvättmaskinen gå för fullt och diskas gör de oxå "eller de gö oxå maskinen".
Jag sitter och läser bloggar kika runt på massa olika grejer.

Måste inskaffe en ny dyr pryl fy blää men ett MÅSTE.

Go knopp sover Medans dom små leker.. :D


Gavid söt Sandra och henne fina son Wille.. :D

Busiga små liv.. :D

Sandra läser för dom små söta.


Busiga kompisar passa bra ihop.. :D


Noel innan Snusa kudden kalla.. :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha va söt jag är ;) Så roligt att killarna lektre så bra idag:D



Kram på er

2009-08-28 @ 21:22:51
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: Jossan

va söta små pojkarna är :)

2009-08-29 @ 18:01:33
Postat av: mia

guuuud vad lika varann dom är, dina grabbar! å himla söta må jag säga! :)

2009-09-01 @ 00:18:45
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0