Ensamt



Ja nu ikväll är min älskling och sover hos mamma inatt. De är så otroligt tomt och ensamt här hemma.
Lilla syster Elin är hos oss och sover, hon ska vara här inatt och imorgon för mamma & älsklingen ska åka tåg till Göteborg imorgon.
Tåge gå så tidigt så de va lika bra han sov i stan annars hade han fått åkt himla tidigt imorgon bitti.

Barnen ha bada tillsammans, Melwin älskar verkligen att ha sin moster hos sej. Dom busa.
Innan läggningen blev de en mys kväll för dom med Chips och saft. Sedan blev de kvälls fika.. :)
Nu sover lillen Melwin för natten och jag ha precis läst Törnrosa för Elin så hon håller på att somna in.

Lill plutten Noel ligger här i V-rummet under babygymmet och leker. Han är så himla snäll.
Men verka som han börja bli otroligt trött så snart bli de kvälls mål och sovning för denna lill plutt oxå.
Jag ska ta tänd lite ljus och mysa ner mej i soffan då alla 3 sover sött. Kika på nätet måste kika ut kläder tills i september men vet inte vad jag ska ha på mej.

Men huva Micke for bara för nån timme sedan de är redan tomt här hemma. Ingen vuxen att prata med eller så. Men tror jag ska slå en pling till Lisa surra lite med henne om hon ha tid vill säga.

Ne nu ska jag mysa med liten plutt innan han ska sova. Då bli de verkligen egentid.. Ska jag ta vara på.


Älskar mina otroliga barn jätte mycke och min lilla syster Elin är guld värd henne älskar jag minst lika mycke.
Saknar dej hjärtat så himla mycke, de är tomt utan dej. Ingen att pussa mysa på, ingen att få surra med till sömns. Hur ska jag klara denna natt utan dej.??:?
Älskar och saknar dej min älskade underbara sambo, världens bästa pappa till mina underbara barn.
Pussar och kramar till dej sov gott och hoppas du kan koppla av och att nacken inte är allt för illa ikväll.
Du är de bästa som hänt mej och våra underbara barn. De är för dej och barnen jag lever för.



Noel sover medans barnen bada







Min älskling..Ja saknar dej

Älskar dig, du är finast i världen...Pussar till dej

Kommentarer
Postat av: älsklingen

Du är för underbar min älskling!! Du är de bästa som finns!! Saknar dig jätte mycket!! Syns i morgon kväll!!



Älskar dig!! PUSSPUSS

2009-08-17 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0