Ensam med dom små

Ja, de är vad jag är ikväll med mina små älsklingar.
Men de är ju inte alls några större problem för dom är ju så underbar båda 2 så de gå kanon bra de.
Älsklingen är på B-åker på trav och kommer väl hem vid 22.
Innan nattningen blev de massa familje mys, Noel åt medans Melwin börja bada sedan så hoppade liten Noel och jag i oxå. Så där satt vi alla 3 och myste ihop.
Melwin busade som aldrig förr han är så otroligt klok den älskade lill pojken. Han sa No=Noel badddda. Då sa jag " Jag lilla vännen, Lilla Noel bada".
Melwin sa äkkka= älskar(De måste vare de han sa, de va första gången jag hörde han säga de) mamma. Då värmde de i mitt mamma hjärta så någon tår kom.. :)

Efter badningen hoppade Melwin i säng och vi läste Max Nalle vilket han älskar.. :)
Noel hade ont i magen så han skrek till och frånn under läsningen med de gick bra ändå.
Sedan pussa vi godnatt och de tog endast 13 min idag för liten att somna.

Nu sover han sött jag tittar på tv och Noe ligger i soffan bredvid och somna nog snart..
Tvättmaskinen går förfullt och jag ska strax sätta på namnlappar på Melwins nya kläder som kom hem i brevlådan idag.

idag va ju Grann tanten här och barnes farmor de va så trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0