BREDBAND

Nu ha vi bredband igen.. :D Vi ha skaffat oss ett tillfälligt mobilt bredband ikväll. For in till stan och kirrade de.

Hos oss är de full rulle mycke stress och massa att göra. Få ju göra de mesta själv då älsklingens nacke är skit. Idag ha han vare hos en sjukgymnast men fy vad dålig hon va gjorde faan inte ett skit.. :(
Bara några ynka övningar. Micke som ha så ont att han knappt kan röra nacken.
jaja.

Barnen må bra, Melwin ha tyvärr inte kommit igång med maten riktig sedan han ha vare sjuk. Utan äter skit dåligt.. :(
Han ha gått ner 2,5 kg nu när han vare sjuk:( Men jag hoppas hans aptit kommer tillbaka. Idag åt han enbart frukost vid 07.40 och middag halv 6.
Jaja..
Noel äter och äter han bli större och större men så mysigt.
Han är så duktig lill knoppen när man prata med han så svara han med sitt söta joller tillbaka. Och nu ha han börja upptäcka sina händer oxå lill vännen mammas.
Älskar mina små liv jätte mycke.
vi trivs jätte bra i nya lgh.n en tuff start eftersom älsklingen inte kan göra någonting men jag klara nog detta.

Nu sover alla 3 grabbarna jag ska strax hoppa i kojan jag oxå.
Imorgon är de BVC för Noel och sedan bli de middag hos barnens farmor.. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Har han varit i matfors till sjukgymnast? Jag har varit till båda dom två som jobbar där och det är kvalitetsskillnad på dom.

2009-08-13 @ 08:07:13
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0