Vattenpöl

Vid 9 va vi ute och de första älsklingen min gö är att lägga sej rak lång i en liten vattenpöl.

Jag skrattade som aldrig förr och lyfte upp honom. Vi trampa vidare och mot lekparken där vi bruka leka.

Han gå in i lilla lekhuset och busa för sej själv och sedan kommer han på oj leka Kurris med mammi kanske.. J

Han gjorde titt ut och skratta som han höll på storkna.


Jag vänder mej 2 sek och surra med en tant som gå för bi och vips va sonen min i trampan och klättra hjälp magen blev hård och en SD kom jag blev väl orolig.

Jag gå dit och han vill klättra upp och ner och de få han ju göra.

Jag hjälpt till då och då när de va lite vingligt och sådär.


När vi gå in så ser han en till vattenpöl den måste han ju gå i såklart och de lyckades jag fånga på bild.


När jag kommer in gö jag lunch åt lillvännen och sedan så byter vi blöja.

När jag fått på han nästan allt utom fleece jackan så ha han somnat. Jag fortsätter klä han och bär han till vagnen och han fortsätter sova hela tiden.

trött bli man att busa med mammi ute..


Nu ska jag göra klar deklarationen och sedan så ska jag försöka sminka mej lite för att sedan veckohandla in för påsken på MAXI...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0