Vaken... ???

Hm, varför är de alltid sammavisa.
Så fort min lill älskling ta sovmorgon så kan jag inte sova.. :( Faaan.
Men idag är jag nog exra nervös inför läkar besöket som nalkas om ca 6timmar.
Jag är otroligt spänd vet inte varför men är de bara. Känns väl overkligen att få ett datum idag då vå lilla bubbla ska anlända till oss.
Tänk att Melwin ska få en lillebror inom 5-7 veckor.. De är ju helt ofattbart.
Nu om dagarna njuter jag av att få vara ensam med Melwin så mycke som möjligt sedan när de är 2 små liv som vill ha min uppmärksamhet.
Allt kommer bli kanon bra bara lill bubblan kikat fram och Melwin fått träffa honom.
Jag tror Melwin kommer bli en stolt storebror som kommer vilja hjälpa till. Men samtidigt är jag otroligt rädd att han ska känna sej utanför.
Jag försöker att tänka mej för hela tiden så allt ska bli sån bra start som möjligt.

Jag längta jätte mycke efter att bli 2barns mamma men ändå känns de overkligt, jag som är 22år gamlad är mamma redan och om några veckor så ha jag en till liten pojke att älska och ha runt om mej.

Jaja, vi få väl se hur länge lilleman tänker sova idag, verka inte som han tänker vakna än på en stund.
lill knoppen.

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Jobbigt & inte kunna sova.... Det kommer nog gå bra hos läkaren

2009-04-29 @ 08:17:21
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0