(`v´)

Ny magbild magen är de full rulle i, lillebror gö sej påmind flera ggr per dag och de är så härligt.
Melwin säger beeeebis hela tiden och klappa snällt på magen. Magen kan få en mjukis eller 2 ibland.
De är så roligt att se Melwin ge den kärleken till sin lillebror trots att han bo i mammas mage ännu. Hoppas de fortsätter så sedan.. hihi.. :D

SD och förvärkar håller på i sin egen värld dom men jag försöke bita ihop och kämpa igenom dom.
Älsklingen ta nästan alltid städning och de sötrsta ansvaret hemma men i bland måste jag bara för att sitta rakt upp och se skiten växa är nått jag inte klara av.
Lillebror ha fått ett bokat namn nu och de är Micke som bestämt de de är på 4bokstäver...
Mamma, pappa och storebror älskar dej och längta efter dej lilla bubblan _ _ _ _.............
Namnet kommer vara hemligt fram till jag mms blogga från BB... :)


Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel och bebis

Tack så mycket!! Det känns jättebra att vi ska flytta snart! Nu längtar vi.



Vilken fin bild på bebismagen!

2009-04-08 @ 09:37:20
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0