Mysig förmiddag

Imorse hittade Melwin sina påsk paket som påskharen ha vare hit med inatt.
Dom va lite undan glömda så jag trodde inte han skulle hitta dom men de gjorde den kloka pojken min.


När han öppnade sitt första paket va han lite brydd men när han hitta sitt andra gick de med mera fart.. :)
Under tiden jag grillerad skinkan hittade han själv påskägget som haren gömt.
Han kommer fram och lysste som en sol. Så han fick öppna de.
De låg en liten påsktupp och ostbågar.. :)

Vi ha lekt med Melwins påsk paket hela morgonen och ätit lite påsk frukost.
Måla ägg ha vi gjort och haft en jätte mysig påskaftons morgon tillsammans med Melwin.

Älsklingen fick sitt ägg då han vakna och de uppskattade han de va fullt med chocklad ägg som han gilla så de uppskattade han.

Idag ha Melwin lägre temp iallafall förut då jag tempa han låg den på 37,6. Så älsklingen gick ut för att byta däck i skit vädret här så gjorde vi oss i ordning och plockade lite.
Sedan så ville Melwin absolute träffa pappa så vi drog på oss galonkläderna och gick ut ca 30min och umgicks lite.
De gå inte så bra att få bort däcken men någon kompis är här nu och ska hjälpa han.

Nu sover skatten jag är lite frusen efter att ha vare ute en kortis så jag sitter här med en kopp te o pläd för att bli varm igen.
Vi ha i allafall skit väder här en tjock dimma ligger över sundsvall och de små regna men en granne sa att de skulle bli klart och sol vid 14 tiden så vi hoppas verkligen på de.. :) Men som de ser ut nu är den långt här i från.. :(


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Här är det soligt =) Glad påsk!

2009-04-11 @ 12:59:06
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0