ute lek

Blev massa mys innan vi gick ut, jag gjort vårrutor som älsklingen ska ha med sej på jobbet på fredag innan vi gick ut.
När vi kommer ut va Melwin jätte busig och ville spring i varje vatten pöl men de lyckades jag inte filma eller få bild på.
Hade fullt upp med att se till han inte sprang ner för backen vi ha utan för oss.. :D

Sedan gick vi till vår lilla lekhörna som jag kalla de utanför oss.
Där gungade han häst och lekte i stugan de uppskattade han verkligen. Melwins farmor kom förbi med ny stickade tumvantar åt han som jag beställt.. Tack tack..

Han fick lunch när han kom in men de passade inte herren så han somna vid matbrodet så de va bara byta blöja och hoppa i overallen igen för att sova ute.
Nu sitter jag här äter 2 toast och sedan bli de en upp piggande dursch och göra sej klar för BVC och stan.
Hoppas de gå bra med sprutan jag gruva mej lider med Melwin då dom ska sticka han med de bruka gå bra.. :D

Lite bilder från utemyset tillsammans..

Kommentarer
Postat av: EvaD

Fina bilder!!

2009-04-01 @ 13:28:12
Postat av: -c-

Vilka fina kläder. Färgkombinationen! =)

2009-04-01 @ 23:36:32
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0