Ute Eftermiddag

När vi kom hem från BVC lagade jag middag, blev kyckling ris och sås.. :D
När vi diska och fått undan de mesta så klädde vi på oss för att gå ut. Skulle enbart bara gå på ICA men slutade med vi köpte en var sin nogger och gick bort mot Mickes mamma och lekte i lekparken där.

Melwin klättrade och höll på i klätter ställningen sedan så skottade Mickes mamma fram rutch banan så Melwin kunde åka.
Melwin åkte par ggr sedan ville han inge mera.. hihi.
Micke och hans mamma kasta snö som små barnen, medans Melwin grävde med spaden i snön och jag kika på Melwin som är så duktig..

Nu ha jag natta han och ikväll somna han på 2 röda sek.
Så trött så trött.
Jag ha JÄTTE ont i magen så nu ska jag kika i blogga dricka vatten sedan kalla sängen med våra bästa år och efter de natti natti kudden.
Är jätte kvälls trött på kvällarna nu. Ha nog med att förbredda sej inför kommande förlossning/snitt och för kommande bebis små barns livet..

Mamma älskar dej lill plutten som sover sött i sin lilla säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0