Underbar Lördag

Åååå vilken underbar dag de va igår solen sken och allt va tipp topp.. :D
Vi började morgonen tillsammans hela familjen och stor städa sedan vid 9 drog vi iväg mot Bergsåker och kikade på Melwins farfars häst..
Melwin klappade hästen och de tyckte han va JÄTTE mysigt.. :) Och gissa vad arg han blev då hästen skulle ut och göra sin provstart.. :D

Han ville ju att hästen skulle vara kvar med Melwin.. hihi
När provloppet gått och så blev vi bjudna på go fika där, sedan så bruma vi mot birsta och då satt jag i bilen medans älsklingen va inne på sina Favvo affärer och kika.
Gissa vad min underbara kommer ut med jo 2 nya telefoner en till mej och en till sej själv.

Min mobil jag ha nyss köpt gilla jag inte så då slog han till och inskaffa en ny åt oss var.
Micke ha inte haft en riktigt bra telefon på ca 3år bara gamla skit telefoner som han inte kan ha bilder på med mera.
Så han behövde verkligen köpa en ny.
Så nu några dagar kommer jag ha ett nytt nummer och sedan åter gå jag till de gamla pga. att mitt sim kort fungera inte så jag beställde ett nytt igår.
Just nu använder jag de som medföljde telefonen.
Lämna en kommentar i min blogg så mejla jag er nummret för er som vill ha de.
Men som sagt va inom 14dagar ha jag mitt nummer åter igen.

Sedan vid strax efter 16 kommer goa Familjen Annelie, Kalle och Lilla Lukas.. :) Gud vad roligt att ses, grabbarna va lite blyga till en början med sedan släppte de..
Vi käkade Taco och de blev mycke mat över men bättre de än för lite. Vi surrade på som vanligt och barnen lekte.
Sedan efter en stund blev de kaffe på maten och en diam tårta och barnen fick varsin laban glass.. :)

Vi surrade hit och dit och då blev vi bjudna till dom på valborg. Så de ska bli jätte trevligt.. :)
Innan dom for hem tog båda 2 insiativet och kramade om varaandra så mysig och se dom.

Tack Annelie Kalle och Lukas för igår.. De va så mysigt och trevligt och ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0